Ulve arbejder i flok

IndeksIndeks  PortalPortal  TilmeldTilmeld  LoginLogin  

Share | 

Sweetthuth

Go down 
ForfatterBesked
JustLucky

Male
Antal indlæg : 157
Birthday : 24/04/93
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Elendig
Registration date : 17/08/08

IndlægEmne: Sweetthuth   Tirs sep 22 2009, 21:21

besked Sweetthuth | Emne: Ren forfølgese (rapportere)
Helt ærligt, på den måde som du forfølger mig på i øjeblikket, med 3 angreb inden for det sidste døgn, er det
nærmest ren chikane, har du ikke andre du kan angribe ?, eller kan du kun klare mig ?, for helt ærligt så har jeg ikke generet dig på nogen måde overhovedet, der skulle give dig grund til at behandle mig sådan, og du kan være vis på
at hvis du fortsætter, så vil jeg behandle dig på samme måde når jeg bliver stærkere end dig og den tid skal nok komme, så tag og vær lidt fair og find andre end kun mig.
svar

Er på hans/hendes ignoreringsliste så kan ikke svare på andre måder end ved at angribe lol!

besked Sweetthuth | Emne: (rapportere)
Du kan vente dig ,sådan som du bliver ved med at forfølge mig uden grund og uden at få noget ud af det, når jeg er blevet stærkere end dig, så skal du få lov til at smage din egen medicin og se hvad du syntes om at blive forfulgt hver dag ,for så skal jeg angribe dig ligesom du angriber mig ,hver dag og flere gange om dagen og blive ved med det
så du kan prøve på din egen person hvor irriterende det er at blive forfulgt på den måde, det du har gang i er ren chikane, det har slet ikke noget at gøre med at få et ordentligt og godt spil og at gøre, men at prøve at ødelægge spillet for alle andre end lige netop dig selv,
hvilket kun siger noget om hvad du er for en person af natur
I...., du skulle tage at styre din hjerneblødning !
Når jeg bliver stærkere end dig og det gør jeg, så kan du ændre dit navn til JustUnlucky, og den eneste som du kan tage og takke for det ,er kun dig selv. N..
svar

Glæder mig til den dag hvor jeg får modstand Razz Sker dog nok aldrig med denne n00b lol!
Tilbage til toppen Go down
Dis

Male
Antal indlæg : 584
Birthday : 29/04/91
Geografisk sted : Guld-land
Humor : Lilla XD
Registration date : 02/07/08

IndlægEmne: Re: Sweetthuth   Tirs sep 22 2009, 22:17

Den dag Sweetthuth er stærkere end dig slås han/hun med fluf eller sådan noget cheers

Tilbage til toppen Go down
http://raiders.mygoo.org/index.htm

Sweetthuth
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1